Tack för en trevlig dressyrhelg!!

Tio dagars häst är nu över, kändes tomt när Kakan var leverard på tåget mot Köpenhamn. Tröstade mig med att hänga med frissan Perra och få ljust hår!! Nästa träning är 25-27 april! 
 
hoppas alla såg ryttareliten igår! Det gjorde jag! Samt även reprisen idag! Ryttareliten måste vara århundradets bästa serie! Love it! Min nya favorit är Rasmus! Daddy cool hade sett det igår, han var lätt i chock och lovade aldrig kalla mig bortskämd längre!!!!
 
idag var jag på rehab! Jag hade nog valt att gå på seniortimmen, då hela gymmet bestod av tanter 70+ en sjungande gubbe och jag!!! Men det var kul, jag kände mig as duktig mot dom!!!! Muhahahs!!!
På skohyllan för ytterskor (man måste ta av sig skorna innan man får gå in) stod tio par ecoskor med fotinlägg, samt mina ankelhöga vattentäta skor med hästar på! Så passade ganska bra in!   
 
Var hoppcoach med miniroffe nu på kvällskvisten! Det var kul!
 
Bello och cammie för karin
 
Lotta och arianne
 
Jag har skrittat på avkasterskan :)
 
Nakenfis i holland❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0