Gästis festis

Vi kommer att få en gästbloggerska på bloggen. BFF Matilda Bells. Så nu får jag försöka hålla jämna steg med henne! :)
 
Santa har kommit hem efter en lång resa. Resan gick bra och hon var ganska trött men har återhämtat sig bra. Hon har bara fått gå lugnare pass, men ska nu under veckan gå tillbaka till normal arbete. Igår red jag på mitt nya micklem multibridel. Vilket jag tyckte själv var förvånansvärt bra. Santa gillade det och verkligen sög tag på bettet, vilket annars brukar lysa med sin frånvaro. Lill-Frida har även tagit sig en premiärtur på Santa och jag fick tillfället att rida runt på Calle. Calle var en dröm och jag ville att vi alltid skulle byta häst!
 
HEJ!
Bellanbus var glad att Santis var tillbaka och kom och klappade på henne. Santa var mer intresserad av att få mat!
Min uppsättning träns! hahaha!
 
Nu börjar tävlingsterminen verkligen ta start och alla ska tävla. Jag kanske ska tävla, men ska jag inte tävla så ska jag vara professionell knoppare, för det är nått jag kan. I leverens med santa kom min senaste beställning från Holland, never dull, för alla metallsaker att bli skinande rena och glansiga. Sedan fick jag mantråd och nål, inte den kackiga jag hittade på hööks, utan riktigt tråd och nål. Så vill ni ha uppsydda knoppar får ni kontakta mig! Mer knopperi åt folket. Först på tur att bli knoppad är Calle inför lagtävlan division 2 Småland.
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0