Micklem multibridel

designern av detta träns måste vara ett geni!! Kanske inte är det snyggaste tränset, tycker det ser lite väl sportigt ut för min smak, men vilka funktioner.
på enkelt sätt kan man rida på vanligt bett, bett med clips samt på tre bettlösa varianter.
mini : tyglarna i sidostycket
medium: tryck under hakan
maxi: tryck bakom nacken.
 
jag har ridit på tre varianter varav medium bettlöst. På det var jag ute och galopperade i skogen. Santa kändes helt lugn och glad. Jag är väldigt nöjd med mitt träns. Tyvärr tror jag inte man får tävla på det, men vad gör det, jag tävlar ju ändå aldrig!!!! :)
 
 
Idag tränar Bello bus och cube för Peter Eriksson. Ska bli spännande att höra hur det gick. Själv sitter jag på morgontåget mot Stockholm. Alltid lika härligt att vara uppe i ottan:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0