Sprattelgubbe, thats me

Igår kväll var det dressyr på Santis i sällskap med Fia Frida och Fia!
Santa kändes bra och stadig i formen. Fia Frida filmade, ve och fasa! Jag liknar en förrymd sprattelgubbe med kutrygg! Skärpning på mig! Blä! Till mitt försvar har jag inget utan att jag ska bli bättre. Tyvärr var jag som vanligt så sen från jobbet så jag hann inte rida den något äldre hästen.
Idag ska jag rida ut i skogen, Santa som varit i hårdträning har mest tränats inne och hon verkar tycka att det är fridfullt att komma ut i skogen.
 
Till helgen väntas Karinträning. Hon anländer på torsdagkväll och åker sedan måndag morgon. Hoppas att alla ekipage är lika pep som mig!
 
Stålmannen fyller år på lördag! Detta skall firas! Stålis ordnar festen och jag medverkar!
 
Vi har i stallet fått en ny kompis, eller en nygammal. Alex alias "FAB" har köpt en vackert fux sto, som kallas Pärlan! Otroligt trevlig häst och det ska bli s kul att följa dem.
 
Nu väntas stallet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0