30/12

Tiden tickar mot ett nytt år, nya möjligheter och nya spännande möten. Eller egentligen händer väl inget mer än att 2014 ändras till 2015! Men trots detta så ska jag och stålis med krafft fira in det nya året i Amsterdam!! Vi åker dit imorgon (hoppas på inga förseningar, askmoln etc) sen på nyårsdagen beger vi oss vidare mot wien, där jag ska spendera min 30 års dag. 30!!!!! Fatta att jag blir 30! (Önskar det fanns smileys i bloggen) ja igentligen är det väl bara en siffra men ändå!!!!!! Man är inte äldre än vad man gör sig... Eller vad är det alla gamla säger. Men det är bara att inse! 30 jefla bast!! Ingen ångest här inte!
jag får väl sammanfatta att jag har haft en bra 20års period. Sunshine har under dessa tio år funnits vid min sida (vi firar i dagarna 16 år ihop, om jag inte räknat fel). stålmannen har också nästan varit vid min sida under min 20-talist period. galet!!!! 
Ja vad gör man de sista dagarna under sitt liv som 20, jo jag sitter och syr på små rosetter på grimmor jag köpt till tanterna! Så ja det är väl bara att stövla in i det nya livet som 30! 
 
Puss och tack alla som hjälper mig med mina djur Nu när jag ska ut och svira! Mor-tuta, daddy cool, Lill-Frida, Irene, Hanna, elle och dude! Love!!!! 
Min älskling
Fröken som nu invigt sitt kandar! Som jag fick när jag fyllde 28 av stålis! Hoppas på en Karl Lagerfeld väska i 30 års present!!!!
Tigredans!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i förskott!! Du fyller 30 några månader före mig, så du får berätta hur det känns sen <3

2014-12-30 @ 22:25:45
URL: http://www.drakskatten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0