Ett år sen idag!

För ett år sedan låg jag nu och väntade på att bli sövd för att sedan få ett nytt knä! Tiden går så sjukt fort!!!
 
I lördags var det julfest hos Fia-Frida, och vilken fest det blev! Den bästaste festen i år! Det började med go-cart i Emmaboda, jag var inte så kass som jag trodde att jag skulle vara. Vinnare blev Hanna-pyttipanna! Snabb som satan var hon! wrooooooom.
Team Risinges Girls!!!
Festen fortsatte med herrlagad mat, så god, massa snapsvisor och sång. Sedan blev det musikquiz där jag och Fia-Frida vann! Vi var bäst! Det kändes bra!
 
Hästarna tränar på, Santa börjar bli ganska trött på att gå inne i ridhuset, jag med, men jag hinner inte komma innan det blir mörkt och rida ut i mörkret är det värsta jag vet! buhu, så santi-lanti det är bara att bita i det sura äpplet och gå i ridhuset!
 
Santi har blivit blixt förälskad i Brilliant! i söndags när vi hade kvällsdressyr vägrade santa lämna Brills sida, utan stod bara blixtstilla och glodde på Brill som ett fån. Brill tyckte att det var obehagligt!
 
Nej nu dags att börja jobba!!!!
Ibland när de gamla i gamet sitter och ritar brukar jag smyga in och sitta och lyssna lite, det är spännande!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0