God luuuul

Jag önskar alla en god jul i efterskott och ett gott nytt år! Vill tacka alla balla för ett finfint år!!! Julen firades i Kungsbacka hos stålmannens päron! Hann även med att fira Lill-jul med min siste rid Heart Carro och Lukas BFF Alexi! Det var så kul!!! 
 
 
jag har fått en tigertapet av min älskade syster i julklapp! Jag känner mig väldigt exalterad av detta! Stålmannen vägrar hjälpa mig sätta upp den, tur jag har andra tapetsetglada kööömpisar! 
 
 
Jag har har massor av hästar från Holland till salu! Väldigt fina hästar! dressyr, msv c till Grand prix, en hopphäst som skolas om till dressyrhäst, och två superponnys , hopp/fälttävlan! 
Dressyrhäst till salu!!!
Nästa Karin träning är 29/1-1/2! Kommer att skicka ut tider. ! 
 
Puss 
 
Jag och min kompis Carro som en person!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0