Happelybirthday tooo yoou

Vi har haft två stycken födelsedagsbarn sen sist!
Kakan-dressage Queen har fyllt jämt och Lill-Frida har fyllt annat! Grattis mina fina flickor!!!!
En solig dag i Holland!
Idag har jag gjort sista träningen för i år! Santa min lilla docka satte rena byten! Tränar Maria skrek och applåderade! Skön avslutning! Nu tränar vi mot de högra klasserna, så nästa år, då kanske vi kommer ut och fightas med Frida och Calle. Men de börjar se riktigt bra ut nu så vi får väl se :) Hanna och Brill red efter mig och härligt att Brill nu är på g igen! Santa är stört förälskad i honom och växte fler centimeter när han kom in i ridhuset ( men bättre än förra gången när hon blev starstrucked och parkerade sig mitt i ridhuset och bara stod och dreglade)
Miss Santis är nu värd jullov!!!
Jag har fått en ny vacker prydnads häst av Kakan!!!!!!
Stålmannen (som jag tror är blind) har inte sett/märkt att sakta men säkert hästar i olika former och färger, börjat pryda vårt lilla hus, lite över allt. Men jag är mycket nöjd så länge han inte säger något. Stlmannen har faktiskt gått med på att jag får tapetsera hela vardagsrummet i en grå tapet med tigrar på, med guld tofsar, så om jag tänker efter så har han nog sett hästarna men tycker i smyg att det är vackert att ha de framme. Så måste det vara!!!!
Hästen till vänster är ny!
Julen börjar närma sig, jag har köpt klart alla julklappar. Sten lyckades nosa rätt på sina julklappar och har redan öppnat dem. Men han hade namnsdag härom dagen som jag glömt , så bra straff till mig!
Wiki undrar om Sten kan leta upp hans presenter också.
 
Idag har jag gjort en ny variant av dressyrflätan!!! Så snyggt!
eller det var snyggt i ungefär en timme, nu är flätan på alla håll och inte så där prydligt som det ska vara när man rider dressyr.
puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0