Bo och Mats på samma dag...

sitter och väntar på att Fiffi ska svara på mitt sms om vilken tid hon hopptränar för Mats ikväll! Jag och Bells ska nämligen ha kvällsfika på läktaren och titta på hoppning. Uh så trefligt.
Vi kör dubbelträning på the best stall ever idag, först dressyrträning för landslagstränare Bo och sedan elithoppning för Team Risinge. Ja ser mycket fram emot detta! Mysigast är läktarmötena som blir!
 
Något chockad blev jag i fredags när jag fick en film av Maikel Bieber, Karins plusbarn, eller vad man nu kallar det för, när Karin elegant och lätt hoppar min ädla dressyrhäst. Lyckan blev inte långvarig då Karin tog en bild på sin nya HV Polo jacka, och hade INTE köpt någon till mig. Grät en skvätt. Den var brun. snyfft.
Dock reparerad jag mig ganska fort när jag om på en plan hur en skulle bli min iaf!
 
Lördag hade jag utsläpp, det är bland det bästa jag vet, bara jag stigit upp! Sten och Svante var med och lekte för fulla muggar, ända tills de försvann och hade gått på egen promenad i byn. Som tur väl kom Bells precis körande då och plockade upp de två rymmarna och körde tillbaka dom till stallet! Sen var hon jag sten cammie och sunny på långpromenad i skogen. Stålmannen sov fortfarande när jag om hem från stallet! På kvällen var det kalas, Mor-tuta fyllde år. Champangen flödade!
 
Igår var en ensam dag i stallet, hann se Lisa susa förbi, men sen inte en kotte. Jag och Sunshine hade lin-gymnastik och jäkla vad hon rörde sig. Ganska imponerande för en 22 årig gammal dam. Nu sa jag satsa på svårslagen dressyr i vår, eller så fort jag får börja rida!!!
Kvällen aslutades med världens längsta skogspromenad med Lill-Frida, sten och eos på hovshaga. Vi gick aslångt, så jag och sten däckade klockan åtta i forsterställning i soffan!
 
Bara 5 dagar tills jag får träffa Santi Love!!!
Ny frippa på Sunni
Min nya jacka
Hopphästen Santa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0