flingorna dinglar ner

Ska det bli vår eller ska det bli vinter? Kan vädret bestämma sig? Vädret velar mer än någon människa jag känner!
Imorgon drar jag äntligen till Santa! Ska bli så kul, ska hinna svänga förbi granngården och köpa hennes favorit godisar! Samtidigt som jag åker till Holland drar den något äldre tanten på solsemester. Vi hade ett battel om vem som skulle ha det bäst! Jag tyckte jag, hon tyckte hon. Men jag har rätt!
Helgen kommer bjuda på Grand Prix på lördag kväll och en tripp till Amsterdam på mässa alternativt en resa till Zupten. Tror jag det hette.
 
Igår dekorerade jag mina naglar! själv! Tipex och tusch! ser mycket elegant ut! om man ser de på långt håll!
 
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0