Good morning ,smile

Alltid lika förtjusane att få ett morgon sms att Bells! Tror hon har en mycket givande dag på sitt arbete idag!
Själv har jag dunder träningsvärk i stjärtmuskelaturen! Var på rehab igår och fick lära mig nya övningar.. just då kändes det som jag fått lite av mini-roffes Power (gamla hulken) så jag körde på för kung och fosterland. Idag går jag med mycket mycket små steg framåt! AAAJ! Ska om en timma in i tuben och få manetröntgen! Sedan date med ortopeden och sen date med rehab...
 
Mini-Roffe och Speed-Fia bjöd på en uppvisning i måndags då det hoppade vackert och lätt som en fjäder på hoppträningen. Olli och Jinni gjorde succé och Jinni var så nöjd att hoppa högt med sin matte på ryggen! Öronen spikrakt framåt och tog hinderna som om det var en OS-final! Jag och Bells applåderade efter varje felfri runda, Mareley och Timis skämdes så de nästan gömde sig bakom läktaren!  
 
Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0