Göteborg horseshow 2014 BRING IT!

Imorgon bär det av mot den västkusterliga fabulösa tillställning. Jag och Bells är taggad till max!!!
Ikväll kommer Kubba-Bubba! Stålmannens bror! Han tar alltid med världens godaste frallor så jag ska kränga alla! Nahajs!!!
 
Igår var jag på grupprehab! Det var jag och ca 8 14 åringar. Jag kände mig jättelång, som en stör! Sjukgymnasten var jättetuff och jag kände en vag svettning! Ogillar! Sen bad jag om att få börja rida min lilla häst, så nu ska vi ha  styrketest om en vecka! Ja ska träna satan inför det!!! Han sa att han bestämde! Ja det är väl därför ja inte rört en häst snart på 100 dagar! Följer proffsen rekommendationer!
 
Santa har det gott i det vårliga Holland! Hon hade fått en ny bling grimma av Jeanette! Jag pep av förtjusning när jag fick se detta!
Mer bling å folket!
 
 
 
VÅR
BLING IT MAGISTERN
HAJATACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0