Min älskade Lilla Lisa

På tågresan hem igår kväll ringde lilla tant Lisa och det var så kul att bara sitta och slö snacka om ingenting. Lilla tant Lisa var överlycklig för hon hade varit på Hööks, som har halva rea priset, och handlat så mycket saker för inga pengar alls, det var nya stövlar *2, tömkörningsgjordar, etc etc. Tant Lisa var mycket nöjd med sina inköp! Hon meddelade också att det blir start på söndag med Hampe-Kalle! Debut i LA:1! Det kommer gå med bravur! Mamma Monica hade filmat Lisa på träning igår och då hade Lisa sett hur fin Hampe var och genast anmält sig till tävling! Jag ska hålla alla tummar och tår och jag tror det blir brakvinst! Sa att det var dags för henne att ge tillbaka min häst till mig nu, men igår var det nog inte så aktuellt, ibland är det :) Micha går också bra, och vi ser fram emot att se henne på tävlingsbanorna framöver.
 
Börjar dra ihop sig nu för många av Team Risinges ekipage att ut och fightas på tävlingsbanorna, om jag inte minns fel så är det nästa helg 15-16 det dundrar till. Hoppas på succé för samtliga!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0