Sorry Sorry

Tack till helgens fina ekipage! Ni är glittrande pärlor och alla är så duktiga!!!
Mer dressyr till folket!!! Nästa Karin träning är 28-31 mars! välkommen med din intresseanmälan! (tiderna är typ slut så hör av er snarast....
 
Fjantisarna Sunny och Calle hade i måndags haft hag-dans (sunshine vet mycket väl att det är ouppskattat) men båda två hade lyckats ta av sig varsin höger framsko. GrattIs!!! Applåder! Dumma er!!! Som tur väl finns det duktiga skopåsättare i stallet!!!!
 
Igår efter ett besök i Ronneby och sedan hastigt stopp på Börjes, var det date med Bells, med planering inför helgen, då GBG horseshow går av stapel! Vi tar sällis upp dit med Lill-Frida och Sara sen är det dressyren kl 17,00 som står främst på schemat. Jag är så pirrig att jag vill hoppa upp och ner!! Samtidigt går Holländska mästerskapen och Karin rider Cleopatra!Det går att följa på Clipmyhorse. Ska uppdatera med exakt starttid. Förhoppningsvis tar hon sig vidare till Küren på söndag så jag hinner se lite grann. Annars väntar nästa Grand Prix med mig som cleo-fjäskare 22 mars.
 
PÖSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0