Thank goud it´s friday

Idag hälsar vi Queen of dressage välkommen till Sverige, är en arbetsdag kvar tills hon landar i sweden, sen blir det en snabb wurre på maxi och sen börjar träningarna! Inte alls avis på de som får rida! Ska själv få gå på lite underbar rehab idag.. Var på grupp rehab i tisdags, konstaterade att dressyrryttare ej gillar att arbeta i grupp! Vill ej närvara vid fler sådana tillfällen!
 
Igår fick jag utlopp för min städmani! Stålmannen hade köpt en ny mopp och en damvippa till mig! Det blev städning överallt och imorse luktade huset rent, det är en fröjd! Mortuta var och lånade lite stolar till nya huset på Öland. Hon ska vara målare idag och fixa och trixa lite i stugan!
Nya huset och daddy-cool!!!
 
Min häst är väldigt snäll och har en ny BFF, katten Orchi (vet inte hur det stavas) Har ingen lägesrapport hur hon arbetat på det bettlösa tränset men får nog en utförlig rapport idag! Har börjat lära mig lite nu vad det är Karin vill att hästen ska arbeta. Är trögfattade, ja vet, men nu har jag börjat fatta var och hur de ska böja sig i kroppen och varför vissa övningar används för att få hästen att göra detta!
 
 
Här ligger BFF och vilar på Santas fot!
Gröna gröna Holland!
 
Dessa stövlarna skall bli mina när jag är frisk! Lill_frida ska ha samma! Vi tänkte köra på bruna DeNiro stövlar, men jag tror jag vill ha lack stövlar nu i stället!
denna magnifika hatt sa jag köpa till min glitterkompis Mini-Roffe nästa gång jag är i Holland :)
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Hälsa dressyrgudinne-Karin och tacka så jääääääättemycket för den här gången från mig och Tell! helst vill vi ha henne här varenda dag!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0