22 dagar kvar

tills att jag får klappa min fina fina Santis! Längtar! Hon har beställt ett Amigo cooler som present och självklart ska hon få det! Samma helg rider Karin och Cleopatra Grand Prix så självklart ska jag med och vara det eminenta sällskap som jag är. I denna utgåva av tidningen Ridsport är Karin med, bara på 3 frågor, men det är alltid en start! Snart ser vi första sidan och mittenuppslaget om henne :) Santa vill tydligen ha barn och hon och hennes man, Flappie övar tydligen flitigt där hemma. Haha!
 
Igår gick jag lite med den något äldre hästen i ridhuset, det dukades fram för hoppning. Lisa med Jinni var taggad att vara med, men skulle ut och jogga (???!!!) med sin man så hon hann inte. Hihi!!! Jag hoppas att springningen gick bra!!! ;)
Annars var det Team Risinge, utan Fiffi och Fia som tränade. Stöd och bommar bars fram och den mest noggranna uppsättning av hinder fick jag skåda, en byggare var med och han mätte upp bomhöjden med tumstock. Gilla!!!! Hinderna var spikraka! hihi!!! Ska själv göra detta nästa gång jag ska sätta upp ett hinder för någon.
 
Har hittat en jättefin present till Den något äldre tanten som hon kan ha med sig på sin semester! Jag ska inhandla denna vid tillfälle. Jag tror ej hennes barn kommer skämmas, eller kommer de... Muhahahaha! Den något äldre tanten kommer se sig själv som tuff!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0