Den något äldre tanten gör comeback

Jag blev mycket upprymd då jag idag satt och gick igenom bilder på datorn, för att som Karins manager på uppdrag skulle skicka lite bilder på henne och Cleo till tidningen ridsport. Då fann jag dessa fabulösa bilder från min och den något äldre tantens första gemensamma visit till Holland!!!
Titta och njut!!!
 
Off we gooo!!!!
med Ryanairs billiga lågpris flyg, x antal glas rosé så satt vi på planet till ljuva Holland för att hitta en sagolik häst till den något äldre tanten!!!
Karins man Henny hämtade oss på flygplatsen
Något äldre tant visade prov på nya ridkonster
att det inte finns film på detta är något jag grämer mig över något så fruktansvärt!!! Den något äldre tanten höll i hatten när hon inte krampaktigt höll fast sig i maskinen..
gick bättre när en mjukare sko kom på.. och den något äldre tanten sjöng ljuv country musik
Efter avklarat Anky rider tur briljerade Kakan på bollen (vi säger inget att hon ramlade av den först..) Sen skulle den något äldre tanten pröva!
Hatten flög av och i fosterställning försökte den något äldre tanten besegra den runda bollen... att tänder är i behålla tackar vi gudarna för
Den något äldre tanten fattade snabbt tycke för den holländska maten... och
två små korvar som snacks efter avslutad middag var inga problem.. 
!!!!

Åh vad jag längtar tills vår nästa tur!!!
Puss!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0