Dirket från läktaren!

Jag, Bells och Lisa = Tre stolta supportrar av Team Risinge Jumpers och Molle en av våra eminenta jumpers, som just då avslutat sitt pass med bravur.
Jag och Bells spenderade ungefär 4 timmar på läktaren och det var fika i mängder som Bells så fint hade packat.
Först ut var unghästgruppen, där Molle och Olli var med.  Båda två var mycket duktiga och deras hästar gick väldigt fint.
Kavat hoppade med spänst och Finnis gled över hinderna som han aldrig gjort något annat. Molle var nöjd och likaså Olli.
Molle in action
 
Nöjd Olli <3
Efter avslutade unghästträning var det ponnynas tur, då tog vi lite paus och gick och fixade med tant sunshine som hade rullat sig i all lera som gick att få tag på.
 
Sedan var det dags för Olli igen och min favorit kille Conny. Dressyr Agneta var med på Poppe och Bellos nya kuuumpisar red sina tävlingshästar.
 
Conni och Olli
Patrik fixar lite med grepen
mina skitiga skor 
Sista gruppen ut och supporterligan var hungriga och hade träsmak i röven kom äntligen Mini-Roffe och gjorde entré. Alias Hulken har hon nu blivit Mini-Roffe med hela folket.  
 
Anna-Bella till vänster, hedersmedlem i äggklubben, Mini-Roffe och Fia samt Ida och Tell.

Sammarbiten Mini-Roffe och en fin fin Fia.
Hoppningen gick med lätthet och elegans.
 
Mycket lyckad dag från läktaravdelningen!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0