DJ Lulle in da House

Stålmannen har gått och skapat sig ett nytt artist namn. Ska bli spännande att se vad han i denna nya karaktär kör för låtar. Imorgon packar stålmannen vinylplattorna och annat tillbehör och håller en grym spelning i Gbg. Något yngre tant ska stanna hemma och va tråkig! Ville leka med den något äldre tanten men hon skulle träffa jämnåriga tantkamrater så jag valde att avstå från detta spektakel!
I förrgår var hömaskinen arg på snön, han tjöt av frustration! Igår mådde han bra igen! Packade hö samtidigt som min bästaste Olli och undrade då varför hon valde en sittande position i packnings processen! Detta var för att ej få hö innan för brallan !!! Då dog jag av skratt och skrek! I röva idag! 3 kg hö! uuu love it!
Höööö!!!
 
Var arg på snön idag så klippte mig en tuff lugg själv, snett vinklad för att skydda pannan och ögonen från snön!!! Min frisör Perra var mycket nöjd med mitt påhitt och skulle ha et som inspiration inför dagens klippningar!
avklippt
resultat
Ska snart ut och pröva hur snöluggen fungerar!
Här är min kompis Jeannet från Holland och här är min kompis Fleshi i sin snygga bombar-jacka. Sådan som även Dj LULLE har.
Kakan har idag gjort en film och skickat till mig, den var 7 sekunder lång, när hon skrittar uppe på en häst och filmar underlaget! Tusen tack :)))))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0