Huvud axlar knär och tåååå

har spår av lera!!! Hur mycket lera ska vi ha?? Man kan ju typ tro att snön blivit brun. Jag tvättar och tvättar (tyvärr passerat åldern då mamma tvättar åt mig) men ändå denna lera hela tiden. Funderar på att införskaffa en lerskyddsdräkt. Men vet inte var man kan finna en sådan....
Har badat av mig all lera jag hade i ansiktet och kastat dagens kläder i tvätten! snöar ju nu så kanske imorgon är allt vitt. Hoppas!!!!!
Thats hot..
Varit mycket produktiv idag, pluggat!!! tittat på när dreamteam Risinge jumpers hoppade, släppt racer dog i skogen och släppt den galna ponnyn i ridhuset!!
Sunshine blev sedan uppklädd i nya kläder!! Rosa, så fantastiskt smickrande på henne. Själv var hon halvnöjd och räckte ut tungan åt mig!!!!
 
 

Stiino var skitsnabb i skogen idag att man knappt såg han
Här hoppar Mini-Roffe och Fialicious.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0