huvudröntgen

Gjorde en snabbchat med Kakan igår, hon var mycket nöjd över Santis på hackamor, så vi beslutade att göra en huvudröntgen på henne för att se så att inga dolda vargtänder finns :) Lät dyrt men bra! :) Bara det bästa för den bästa!
Igår var det dampromenad i ridhuset, detektiv Bellan Sventon, hade med glädje följt små fotavtryck (mina) ner till ridhuset och räknat ut att dessa fotavtryck ej hade vänt och gått tillbaka! Bellan tjöööt av glädje! Jag med! Sen samgick vi med våra hästar i grimskaft. Vi försökte lära våra damer några trick, typ buga, det gick inte alls. Ska gå och låna en bok på bibblan idag om olika hästtrick. Man borde kunna klicka in trick så som man gör med hunden!
 
Igår spelade Sunshine in en själv när hon lekte älg! Jag var heeeelt oskyldig, Sunshine var jätteglad! hihihi
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag klickertränar Kavat o gjorde det älven med Bellman, så det funkar även på hästar. Bellman lärde jag att buga, puss och att apportera en hund apportbock. Kastade iväg den, sa apport så gick han iväg o hämtade den o lämnade den i min hand ;)

2014-01-28 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0