Jag har celluliter på knäet!

Pillade bort tre tejp-plåster idag för att se hur ärren efter titthålen skulle se ut, ve och fasa, jag trodde att det inte skulle synas något alls, men tre djupa hål pryder min knäskål... Är mäkta nervös inför hur det långa ärret under knäet ska se ut! Jag har inga andra ärr utom ett under ögat efter ett slagsmål på stan, hahaha, och ett på höger sida ansiktet efter att en häst sparkade mig i huvudet. Men det är länge sen så inget av de syns så mycket. Men dessa nya kommer jag få dras med ett tag :(
 
Ska om 19 min, dvs att jag igentligen har skit bråttom innfinna mig på lite rahab träning! Sen ska jag till jobbet och fixa en grej, sen i em så ska jag och Lill-Frida hänga i stallet. Titta på när tjejorna hoppar :)
 
Jag köpte ett pussel innan jul... har kommit aslång, men nu har jag det jobbiga kvar.. typ 200 bitar med bara blått...
 
 
Fick en hälsning från prinsessan Santi igår, och den elaka Karin som rider utan hjälm! Ska åka och köpa en jofa hjälm med extra säkerhetsspännen till henne. Den något äldre tanten kallade mig för präkt-potta, men det kan du va själv. Hahaha!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0