Kaaaallt!!!

Hahahaha fick denna fantastiska bild av min väninna Jeanette från Holland. Skrattar fortfarande. Är nog ganska lättroad!!! En resa är bokad dit i mars, men ska försöka få in en i januari och en i februari också. Hänga med Kakan, sitta i ridhuset och titta på dressyr. Fortfarande alldeles för länge kvar tills att jag får rida.
I em ska jag och Lill-Frida ut i stallet, hon ska rida jag ska pyssla. Måste en sväng till det otäcka gymmet också och göra lite benspark, knäböj och sitta i plågerimaskinen. Är inget fan av gym och har inga gymnastikkläder, Fick ett par spandexbrallor av mortuta. Ska pröva dessa och se om jag kan visa mig bland folk!
 
En av 2013 finaste bilder. Dressyr när den är som vackrast! Lill-Frida och Calle. Ann har tagit kortet.
Tryck på gilla knappen111
 
PUSS!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0