Mini-Roffe och Rallyräkan, gör entré

Är ingen av oss, men bakom kulisserna på de seriösa Karin träningarna finner man de här två lustigkurrarna.
 
Mini-Roffe kommer med bild imorgon så ni får med aktning vänta.
Vår kära rallyräkan är den här. Let me intyroduce Cammi-Carmera-rallyräkan!
Ryttarinna är den deliciuos Bello!! Bilden är efter felfri 90 cm i Bergunda. Målet för Rallyräkan och Bello 2014 är att starta 1,0m lokalt och rida i laget i dressyr. Jag ska coacha dessa pärlor så det glittrar från Risinge till Växjö!

Fick snyggbild på min fina häst, hon ser lite svett ut.. hihi!

Själv har jag idag haft fatcamp med Sunni., hon fick med lätt steg springa några varv i ridhuset. Under ledning till ridhuset fick hon för sig att utan förbehåll börja bocka.. Någon som finner intresse att under min kovalicens rida på min nästan alltid snälla dam får gärna höra av sig. De 32 personer jag frågat har vänligt avböjt. Funderar på att tränar Karin skall rida henne när hon kommer på fredag!
 
Imorgon är det fullt ös medvetslös i ridhuset, jag har reserverat första parkett på läktaren. Så om någon vill kom och håll mig sällis från klockan två.
 
Jag håller på att skapa ett tegel... först gör jag en skiss... det är ungefär lika exhalterande som det ser ut att vara, allt måste göras för hand...
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0