När hjärtat slår ett extra slag...

Det plingar till i mobilen, och jag ser att det är en film på santa från Holland som är på väg att laddas ner, och där på en suddig mobilbild ser jag min vackra häst trava på så fint. Idag med hackarmor på huvudet. Den vackra hästen ser så fin ut och Karin gör förvänd galopp på volten. Imponerande. Bara 19 dagar tills jag får se henne IRL.
Karin är mycket nöjd med henne och överraskad hur bra hon funkade på hackarmoret. Santi ska till en special tandis för att undersöka att inga gömda varg tänder finns i munnen på henne. Santi går till tandis minst 1 gång per år. Men Karin hade samma sak med en av sina där de inte hittade någon vargtand men den var lite arg på bettet också, men sen när hästen såldes och en annan tandläkare kollade, hittade de gömda vargtänder. Så det är ju värt att kolla.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0