Ponny hingst till salu

Någon som letar efter något läckert, har just fått nys om en 4 årig ponnyhingst som Karin och Henny har. 147 cm hög och med en fantastisk färg. Maila mig vid intresse. Finns även på hästnet..
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=784090&inriktning=&typ=12
Beauuutiful
Synd att man är för lång för att rida ponny!!!
 
Har inte hänt så mycket idag, sitter mest och pluggar och låter mitt lilla knä läka i godan ro.. Var en sväng och borstade på min häst.
Telefontrakaserar Kakan ganska mycket. Santilanti har fått börja göra slutor. Hon sprutade eld tills hon förstod sin uppgift! Vi satsar på St Georg.. eller jag siktar på grand Prix men tror inte ens Kakan kan trolla.
 
Nu inte många dagar tills träningarna drar igång, är mäkta avundsjuk på alla som får rida! Bara 5-6 månader kvar. Blä!!
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0