Schemamöte

Med alla i team Risinge! Världens bästa stall! Nu har vi dutys februari och mars!
BFF mindy trodde jag rymt till Holland och lämnat henne alena i kalla Sverige!!! Men jag är hemma!!!!
Jag började jobba idag!! Började morgonen med klimatmöte med Pär Holmberg, den gamla metrologen med långt hår! Jag satt och smygfotade hela tiden!!! Ibland slängde daddy Cool ett argt öga på mig! Min bror tycker att Pär har tufft hår!
Sen var jag åter på kontoret, surade en stund för att ingen passat Nils, så han hängde likt en slak lina över min bokhylla! Stackars Nils! Imorgon ska han och alla mina andra gröna vänner få växtnäringsshoots!
Blev i bokad på uppdrag på en gång.. Så på fredag drar jag iväg med mina mätinstrument!!!

Tuuuut tuuuut

Bilder på Pär kommer imorgon!!!!
Wuhuhuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0