Skav i stjärten!!!!

Kan man få om trosan sitter fel när man rider. Och ont gör det, för det vet jag.
Idag har jag blivit nominerad och klubbad som "Världens bästa Bemme" Jag tackar och bugar för denna fabolösa titel. Domare var Fiffi och Olli.
Fiffi har tagit ännu en poäng i bling ligan!!!! Idag pryddes hennes nätta midja av ett vackert brunt bling skärp.. inte alls avundsjuk!!!!! Baaa såg även att glittriga sporrremmar låg på hennes hylla....
 
 
Så här glad blev jag och Sten!!!!
Idag var det full fart i paddocken.. snart tror jag att ett vackert vitt staket kommer pryda vår fina utebana...Då tror jag att jag kommer flytta statyn jag spraymålade för jätte länge sedan och ställa vid entrén. Lyx delux!!!

Idag har jag skickat in prov 11 till skolan.. nu har jag bara 19 kvar.. suck... prov 12 är om tegel... det tar många timmar att rita tegel för hand.... särskilt en hel vägg..
 
 
Fina Santa och mamma precis innan sötnosen åkte... Som ni förstår saknar jag den lilla hästen massa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0