Skinkvärk!!!!!

Har ej förståelse för de som gillar att ha träningsvärk. Ja mår psykiskt dåligt och vill aldrig mer rehab träna!!
 
Santilicious kommer idag att genomgå en fotoshot med sina tänder. Undra vad det kommer visa. Undra om jag kan få bilderna sen och göra tavlor av de och sätta upp på väggen hemma, stålmannen hade nog verkligen gillat detta! Stålmannen har gett mig stolinköp stopp! Kanske inte det mest normala att få, men jag är besatt av stolar... Så nu måste jag sälja några stolar innan jag får köpa nya... :( de som ska säljas först är mina Bruno Mathsson Mirja stolar. Jag har sex stycken, men räcker att ha två.. Hade velat klä om de först innan jag säljer de, för att tjäna massor av pengar, men det kommer nog någon gång i framtiden..
Sen har jag en annan vacker stol från Svenssons i lamhult, men den är så nätt och vacker att den vill jag inte bli av med... sedan fick jag en Kartell i julklapp, den är så speciell, men INGEN får sitta i den! Det är ett konstverk.. Idag hittade jag en Diamond chair, design Harry Bertoia.. som jag verligen tycker skulle pryda mitt hem, men som sagt no more charis! Jag längtar tills jag är vuxen och kan bestämma själv! hihi!
 
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0