Snart träningsdags

Jag hoppas samtliga ekipage är laddade till tårna. Det har varit mycket bra tryck.
Karin kommer 21-24 februari och 28-31mars
Det går bra att intresse anmäla redan nu.
 
Sitter och pluggar, så ska återgå till det, räcker inte att man bara ska kunna framställa saker för hand, man måste var bra på att göra säljande texter också.. ska fråga Ann om råd. Låter mer som en katt som bajsar när jag skriver. Men Men...
Har varit på rehab idag tränat och blivit mätt med måttband!!!!
Har hela 37,5 cm lårmuskel mot 41 på höger och vaden är på 30 cm mot 31,5. HAHAHAHA! Är ett under att jag tar mig fram på dessa stolpar!!! Kunde böja 130 grader nu. Första gången ca 60. Så jag borde vara ridklar nu!!!
 
Min halvfärdiga patio ligger och skriker efter mig så får fortsätta plågas med den ett tag till...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0