Söndag morgon

Karin har lämnat nästet för att denna tidiga söndag förmiddag hålla lektioner på Växjö ortens fältrittklubb. Ska dit om en stund och ge henne goda saker så att humöret hålls uppe :)
 
Igår körde vi från 12,00-21,00. Jag gav upp efter Risinge ekipagen men tittade till Kakan runt halv åtta. Still going strong. Undra vad hon doppar i teet. Var många goa kändisar på läktaren igår. Först var det jag, Lill-Fridas mamma Anki och Anna-Karin, sen kom Irené, Marley, Lovisa, Sara och Ia... Så jag var mer upptagen med att prata än att titta på dressyren, ooops.
Stino var jätteduktig och kollade på alla fina duktiga ekipage! Sen va han jättetrött och vill e inte veta av ordet stall! Har lovat att åka och släppa honom på något kul ställe idag! Kanske i ridhuste när den något äldre tanten rider. Hihihi!!!!
 
Den snälla dressyrtränaren skrittade den gamla fina hästen eftersom vi inte får vara med för doktor knä
Vackra Calle, alias "New Totilas" gör sitt tredje pass idag för helgen. Lill-Frida red med bravur igår!! Nästa Edward Gal i kvinnligt format!
Söta Angelina, Karins plusdotter, har Cleo och Sanatan watchen nu medan Kakan är i Sverige. Fick uppdateringar igår att de var masserade och ompysslade. Angelina är världens bästa unge. Nu är hon ju 18 år, men för mig kommer hon alltid att vara 10 :) och maikel 6år.. hihihi!
 

Sten önskar ingen dressyr idag!!! hihihi!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0