Svart på vitt!"

Nu har jag fått svart på vitt att det visst går att klicker träna sin häst! Thanx Molle! Jag ska börja klicker träna Sunshine idag! Första tricket ska vara att buga! tufft!
 
Santa gjorde sin head-xray igår! Nemas problemas med sina tänder! Så då kan vi stryka det på listan!!! Nu skulle Kakan sy ett läder överdrag till Santas bett! Jag måste ju medge att min häst har det väldigt bra hos Karin och Henny!!! Jag har ett rakt läder inklätt bett som jag ska ta med när ja flyger dit. Ja tycker Santa funkar bäst när hon är på proviva. Ska se om det finns proviva som Karin kan köpa i Holland och ge henne. Stålmannen var sur när jag köpte 10 liter proviva till Santi och den billigaste Tropicaldrycken åt honom. Livet är hårt för de stackars männen åt hästägarinnor!
 
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0