Up in the sadle again

Hihihi :)
Hemkommen från en extremt trevlig dag i Jönköping. Ressällskap var Lill-Frida och Fiffi. På agendan stod att införskaffa nya ridbrallor till Lill-Frida. Vi har länge suktat efter dessa vackra vackra byxor och äntligen finns de i Lill-Fridas ägor. Jag är inte alls avundsjuk och kommer absolut inte att sno de... Kanske när hon inte ser :)
Pikeur is for dressage riders , jag vet att tränar Karin kommer att slå bakut när hon ser dessa.
Jag som innehar köpstopp har inte handlat, utan jag har bara investerat i min HV Polo kollektion. Då jag enbart har två par skor i detta märke så tyckte jag att ett tredje par skulle klä fint. Okej de är så sjukt snygga att jag puttade Fridorna ur vägen för att kunna norpa åt mig dessa. HV Polo is tha shit!!!!
 
 
Fiffi var inte sämre utan äntligen efter ett års väntan visste hon hur hon skulle special designa ett nytt tävlingsschabrak åt henne och Fia. Kombinationen av passpoaler och Swarovski var topnoch och hela butiken jublade (okej det var bara jag, Fridorna och expiditen där) men ändå. Lycka!!!!
Fiffi köpte även en vacker fleece med glitter stenar ( mer fleece åt folket) från Kingsland, Lill-Frida har samma så nu kommer de vara skitsnygga i sina tröjor och jag får titta på. Fiffi har nu ledningen av den som glittrar mest i stallet...
 
Vi valde även ut ett nytt täcke till Hermi, dumma Fiffi ville inte vara med på bild!
 
Sist men inte minst kom en hälsning från Jeanette i Holland. Hon hade idag tagit en kaffefika med min fina häst. Längtar efter dig Santa!!!! 
puss
 
BTW jag borde få en eloge för mitt flitiga bloggande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0