Wild Hearts cant be broken

Har hittat en ny favorit film!! Handlar om en ung tjej som hittar ett jobb med hästar. Nu kan jag inte säga mer för då avslöjar jag allt. Denna filmen såg jag och Bells igår på vårt sleep over party! Bells ligger fortfarande med Stino och sover i min pompösa säng! Vi såg på film, tittade på hästar, drack rödtjut, åt Bello paj, åt Bemme kaka och typ 3 kg godis. Idag ska vi bantas. Bello-pajen jordes från scratch med kyckling, Bemme kakan gjordes ur ett paket. Men den var jättegod. Våra herrar är på MC-mässa i Göteborg därav detta trevliga tjejkalas.
 
Stolt över min kookie. Ett paket, 1 dl vatten in i ugnen! Lagom avancerat!
Masterchef Bello i full gång!!
 
Jag vill äta paj till frulle!!!
Åh jag klämde mitt finger i ytterdörren igår när jag kom hem från stallet. Känns typ som om fingret ska gå av och det är blått.  Fruktansvärt obehagligt. Buhuhu... Uppdatering från Santa är att hon har lindans utbildning tills att hon slutat vara så pregosugen sen ska hon tillbaka under sadeln igen. Karin har gett super Cleopatra lite tävlingsvila och nästa GP är inte förrän den 15 feb. Min goda väninna Jeanette i Holland skickar bilder på Santa nästan varje dag, det är mysigt. Är fruktansvärt hur mycket man kan sakna en häst.

Lilla Lantic. Nu ska jag brygga kaffe åt sovtutan Bello!!!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0