3 gånger per dag

Har jag nu lovat Bellolicius att uppdatera! Puh!
Falsterbo 2014 är i full gång och många i stallet har varit där och sett på vackra hästar och bränt deras hela semesterbudget!
Mini-Roffe har köpt nya bruna ridstövlar, jag är absolut inte avundsjuk...
Bellan-bus har köpt halva Falsterbo och lite till!
Den något äldre tanten är också i Falsterbo men sitter mest på en varm veranda och dricker kyld rosé.
 
Jag ska inte närvara vid årets Falsterbo festival utan ska till Aachen istället och se vacker dressyr!
Nästa helg ska jag med Karin på tävling, lördag är det Cleoptara i Grand Prix och söndag Stonie-malonie i I2 och Karins första start med Brouwer, zz2, tror jag han ska gå. Santa-pluring väntar ingen start! Hon måste bli bättre på att utöva dressyr först!!
 
Idag packar Lill-Frida in Calle i släpet och åker mot Skåne där Calle under några veckor ska på tränings-kollo för Lill-Fridas tränare. Aalltid spännande att skicka sin häst på träning.
 
 
Puss och kram
 
 
 
Bellan i nytt mjukt Rambo täcke. Bara det bästa för de bästa
Hästen som kommer ta Karin till EM i Göteborg
Jessy, Karin och Hennys beridare har målat hinder till min ära! Tom med jag kommer hoppa detta!!!!
Mer rosa åt folket!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0