Framme

igår kväll nådde jag mitt andra hem!! Efter en lång resa som kantades av långa köer och låååång väntan på båt över till Tyskland. Första anhalt blev i Bremen där hästarna lastades ut i ett super fint nytt stall med touch skärmar som lysknappar mm. På stallet pausade även minnas Santana så jag passade på att snacka lite med honom:) 
ILOs häst som gör sin första Europa turne reste väl men var nöjd att få paus och vila en stund.
DiDi och Ilona 
I Bremen blev det vila till klockan fem på morgonen sen fortsatte en sju timmars resa mot Aachen. det bästa resesällskapet så det kändes inte så långt. 
 
Väl framme i Aachen blev det kändis tätt! Jag hälsade på Hans-Peter och Mattias Alexander rath. Fattade först inte att det var han utan undrade vad för creapyguy som stod och stirrade på oss medan vi lastade ur lastbilen. 
 
Anton och hans söta hästskötare Angelica
 
Även didi fick stå på Aachen mark!;) 
 
näst sista delen av resan gick mot Edward gal och Nicole och hans-Peters ställe där ilona och DiDi nu inkvarteras för en tid framöver. Vi önskar de lycka till! Väl på plats fick vi en rundtur och jag hälsade på bla baby totlilas, nadine och nya stjärnskottet Voice! 
 
Edwards hästskötare Vanessa och Voice.
 
sedan kom min älskade karin och Henny och hämtade upp mig och mitt andra hem var nått och som vanligt möttes jag av den sötaste fleshi och sedan santalanta! 
 
Idag har har jag ridit min fina häst och hon skötte sig med bravur! Att en häst kan va så fin!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0