Hett i Holland

Extrem värmevåg låg över oss idag! Trodde jag skulle dö av värmeslag efter häst tre! Japp idag har jag fått öva på tre hästar! Santa skötte sig fint. Imorgon börjar träning med henne för Karin! Har fått öva själv nu några dagar så jag inte drabbas av panikdåligheten igen! Efter ridit fint så låg jag vid poolen en stund, sedan cykel utflykt med barnen till hengelo där vi spenderade alla våra pengar i hästbutiken:))))
 
På lördag är det tävling för cleo och på söndag stonie och brouwer! Det ska väldigt kul!!!
 
 
Ny hjälm inköpt! I kväll ska den glittras! Mer glitter åt folket!
Santa i nytt flugtäcke, var kanske i tightaste laget så fröken karin får kolla!
Är det varmt så får man pausa på golvet!!
Åh vill man inte gå in från stallet så kan man gömma sig på ett smart ställe:) 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0