På besök i Brabant

hos Madelen! Ikväll var det lektionsdags i Brabant! Lång färd dit i genomstekheta Grodan utan ac och nedrullnibgsbara fönster! Sedan dressyrlektioner av Karin och samtidigt ambitiösa ryttare på egen hand samt en lektionsryttare till för annan träning, så lite lätt kaos! Jag tyckte efter ha sett dessa friridande ekipage att det är lite trist att min häst inte fått lite mer arbetsmoral! Här kunde jag inte skilja på om hästen gick dressyr eller western men ändå knatade den på som ingenting...  
Karins tre ryttarinnor var väldigt duktiga och riktigt kul att se de träna. flrst ut var Irene som är holländsk dm drottning, sen madelen och sen Petra. Petra hade rosa skydd på sin häst! Åh man kunde ju bara älska henne!
 
nu ska jag sova! Jag är trött på kvinnor son luktar svett! Jag satt inte och klöktes i ridhuset idag!!!! Mer deo åt Holland!!!!! 
 
Sexy pose från Mads!
Ridhus där ena sidan är öppningsbar är den nya IT grejen 
 
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0