Poolpaus

Efter denna morgon ridit Troj och santa så ligger jag nu i poolen och tar en paus! Ridningen går bra, santa är fin men jag har mycket kvar att lära. Men man får inte ge upp. Stålmannen filmade idag och filmerna ser ändå ok ut. Hon bar sin rosa outfit så varför skulle det se dåligt ut:) troj är underbar, vill ha honom. fantastiskt trevlig gentleman som hör det jag försöker fråga honom om:) 
Liten hest gå på fest! Äta kaka dricka läsk!
 
i lördags var det tävling med Karin och cleo. Karin i nya ponnyputan red som en gudinna och de placerade sig på en tredjeplats. Självklar vinnare för oss men domarna dömmer så det är bara att gilla läget. Det var tre timmar lastbilsresa dit och tre timmar hem. 
Här är manager och mentaltstöd samt the groom! 
Rio rio rio!!!
Finaste klimpen! 
 
I söndags var det tävling igen med Urranken. inga toppresultat men så är livet. senare på kvällen anlände Stålmannen! Nu har vi turistat massor. igår cyklade vi tur och retur zutphen,ca 40km. Det känns idag i min arma ovältrände cykelkropp!
 
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0