Snart dags för semster

Oj nu är det bara några timmar kvar till årets semester. Ska bli så himla skönt.
Imorgon är det namngivning för Lille Mårten, ser verkligen fram emot att ha 34 ungar hängandes i mina ben... yack...
 
Igår var jag på badutflykt med Sten, Ssten är badrädd men igår var han för varm för att vara tönt. Så han badade för glatta livet. Efteråt var han s glad så han hoppade och dansade i kopplet :=)

Senare på kvällen var jag och hängde med Bellan och hennes nya fina springare. Han har en ny parabolhatt för att undvika flugorna! Så himla bra, även jag kunde ha den på mig! Efteråt åkte vi och kollade på Bellans "Blomma" som var på bete med massa andra damer. En riktigt snygg unghäst är det. Ska bli kul att följa henne.
 
 
Min väg till jobbet, känns väldigt lyxigt, men skönt att slippa gå den några dagar!
 
Underbara Irene ska rita en tavla på mig, igår valde hon bild. Det kommer att bli så fint. Man kan väl konstatera att den redan är såld :)
Bruden med barret! :) Det är frisörskan Perra som satt upp mitt hår så fint!
 
Puss och hej leverpastej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0