Äntligen måndag!

vilken lycka! Glädjedans för samtliga bloggläsare att måndagen äntligen är här. baaa.
Önskar ibland att helgen var fem dagar och arbetsveckan två dagar! Men hur skulle et funka? Dumt förslag!!!
Lite uppdateringar i tävlingssammanhang.
Igår debuterade Tant-Lilla-Lisa och min vackra Prince Hamlet LA:3 på regional tävling i Eslöv. Lilla-Lisa var mycket nöjd! Även Ellen-propellen och Hermelin har startat tävlingssäsongen med debut i LA:p1 med en andra placering. Grattis!!!!!
 
I fredags var jag på tapas fest med frisören! jag fick ett par jättefina skor av henne som jag trippar runt i idag! Hon och hennes man som är kock (love it) gjorde massa saker, och jag åt med glädje tills allt var slut!!!
 
I lördags var det hästdag med Lill-Frida och på kvällen ännu mer häst med henne, då vi ägnade x antal timmar med att kamma igenom hästnet efter vackra dressyrhästar. Vi hittade inga som vi ville köpa. Tur det. Sen såg vi på Ryttareliten : Stallet
 
Nu ska jag till jobbet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0