Bästa låten idag

Imagine Dragons - Demons, så sjukt fin.
Igår såg jag på TV, Jills veranda, jag grät, stålmannen grät, sten grät. Var så rörande (nej jag är inte gravid). Men fint program.
 
Igår var den något äldre hästen en pillemarisk madame. Såg det på en gång när jag parkerad Princess, vid boxen.
Sunny-bunny kastade sig ut genom boxdörren och såg vild ut. :) Vi gick en tur, den gick fort! Hade svårt att gå så snabbt, men det gick bra. Idag ska jag och Lill-Frida å långa sandrundan. FAB!
 
Fått lite fina filmer på min vackra Holländska dam, hon gick nu några dagar på bett, men med stor tungfrihet och det verkar funka ganska bra. Hon rörde sig fint på filmen och var stadig med huvudet. Igår satt Karin och co och red i tirra, inte alls avis när man fortfarande själv har överdragsbyxa och vinterjacka.
 
Pratade snabbt med den något äldre tanten, hon skulle på hälsokurs! Lära sig hur man lever hälsosamt. Ibland slutar hon aldrig att förvåna mig.
 
Bellan och rallyräkan var på hoppträning igår och hoppade en fin-fin bana på1,10! Gick strålande och nu väntas tävlingar!!!Först blir pay and jump sedan satsar vi på succé i vår. Jag ska heja!!!
 
Vill upp i sadeln :(((((
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag grät också åt Jills veranda. Så fint och sorgligt!! :'(

2014-03-05 @ 11:43:21
URL: http://www.drakskatten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0