Diagonalslutor

på sitt egna vis...
Utvecklingen av Santas dressyrtalanger fortsätter. Fick rapport från Holland att nu gör hon öppnor och slutor, samt något som ser ut som diagonalsluta. Karin är nöjd med henne och  hon har vissa bra bitar. Själv blir jag nervös hur  jag ska kunna förvalta denna investering sen när jag har henne själv. Hoppas på att kunna träna så mycket som möjligt för Karin innan Santa kommer hem. Sedan har vi sagt att vi får komma våren 2015 och träna, så hemma ett halv år sen åker vi dit igen och tränar men bara för en kortare period. Vad skulle jag göra utan min älskade tränare!!!!
 
kväll ska bells och Rallyräkan hoppträna hos oss. Ska förhoppningsvis dit och slänga ett öga.
 
Kram!
Min vackra tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0