Edward Gaal i min närhet!

GHS 2014. Bästa so far! Vad var det första som händer när jag och Bells intar mässan! Jo vi går rakt in i en man med silvrig dunjacka.. (ja silvrig dunjacka..) men vem var det! Vår alldeles egna Edward Gaal! Jag blev starstrucked! Tvingade Bells att vi skulle låtsas stå och titta på en video precis bredvid honom. Haha! Vilken start!
Sedan blev det shopping. Vi var dåliga shoppare! Jag köpte boots och sporr-remmar! Love it, Bells ett jättefint equipe träns med matchande tyglar! Vi var nöjda och trötta på mässan ganska snabbt och gick och åt, indisk mat! Se var det dags att bänka sig framför världscup dressyren, och sedan världscup hoppningen, där oväntat Emma Emanuelsson tog hem segern. Det var lycka!!! I dressyren imponerade Sofie Lexner mest men Patrick Kittel var den största publik favoriten! Trodde taket på Scandinavium skulle lyfta när han kom in. Det var en söt tysk tjej som vann! Kul. Hans-Peter, red bra men var långt ifrån att vinna.
 
Kvällen avslutades med perfekt fest med Bells och Olli. Söndag morgon, stooor frukost buffé på Scandic, sen hemresa med Lill-Frida och Sara! Lill-Frida och jag åkte sen till stallet där jag låtsades vara Edward och höll dressyrlektion för sunshine på lina. Hon var en jätte dålig elev och sprang bara på alla möjliga håll utan någon kontroll alls. :(  
 
Igår var det jobbresa till HBG, och sedan en sväng (visades sig vara jättelångt) till Malmö och hämta hem min dressyrsadel.
 
Nu ska jag till jobbet! HADERAJJAN!!!
 
 

 
mina inköp!
tuff klippning av häst, så ska jag klippa santa! och kanske cleo när karin inte ser
den spanska dressyrryttaren med sin vita hingst
hoppning
Edward!!!!!
Utsikten från mitt förra stall, där Lisa numer bor. LYX!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0