Gymnast och hoppfröken!

Igår var det grupprehab, jag gjorde alla möjliga kroppsliga krumelurer som jag inte visste jag var kapabel till men det gick! Tog tuuunga vikter på benpressen, efter det var jag mycket nöjd och skuttade hem. Idag sitter jag och våndas i kraftig träningsvärk och mörka ringar under ögonen.
 
Agerade även hoppfröken för Mini-Roffe och Fia igår. Eller snarare markcoach. Fia hoppade så jäkla bra! Var så kul att se. Öronen spikrakt framåt och de attackerade hinderna ett efter ett. Högsta oxern var på närmare 130 och Fia klippte den utan problem. Jag ser en ljus framtid för detta vackra ekipage! Vi var så glada efter avslutade träning att vi halvdansae lite i ridhuset! Mini-roffe fick själv bära bort alla 82 hinderna hon plockat fram och jag skrittade av hästarna! Sunshine var med som sällis!!!
 
Imorgon går planet mot Holland! Väskan är packad. Har 3 kg kvar att trycka ner i min väska. Det får bli karameller till Henny och pågenlimpa till Kakan!

 
Fick denna otroligt trevliga mening innan jag somnade igår : santa stora framsteg idag ( nöjd smiley) Nöjd.
 
Gissa vem som sov gott!
 
PUSS!!!
Mini-Roffe unt Fialicious!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0