Håll tummarna

Idag kan jag, om jag har tur, få grönt ljus för att börja skritta! Med jätteskyddet förstås, men ändå, vilken lycka!!!
 
Har beställt ett  nytt vårtäcke till Sunny-bunny-in-love-med-Calle. Hon kommer att bli glad. Ska sälja av massa av mina andra täcken! Så om någon är intresserad hojta. Har mest babystorlekar som 125/135 :) har små hästar!
 
Konstaterad just att det inte är så lång tid kvar tills jag ska till Santa. Santa-lanta underbara lilla häst!
Karin träningen närmar sig också med stormsteg, kommer att lägga upp tiderna så fort jag fått ok på ridhus tiderna :) Verkar vara gott tryck på lektionerna och har för tillfället helt fullt. Love it!!! wuuup wuuup!!! ÄLSKAR DRESSYR!!!
 
 
Var hoppning på dröm-stallet igår. Nöjda hästar och ekipage äntrade gårdsplanen efteråt. När jag får rida ska jag också vara med... eller iaf nästa år.
 
igår gick jag och Lill-Frida lång promenad i skogen, vi diskuterade dressyr, att man aldrig kommer någonstans. Vi måste ha en plan så att vi blir bäst. Drömmen mot OS fortsätter. hittade en färdig häst idag. Den var jättefin, och jätte dyr. HAHAHA
 
 

Vackra Angelina med Santas man Flappie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0