Hälsning från Jamaica!

God morgon mina nära kära.
vaknade i morse av ett dussin foton från ett soligt Jamaica där den amerikanska klanen av familjen semestrar denna veckan! Inte alls avundsjuk! Hihi! Ska bli kul när de kommer hem en sväng i sommar. Så att jag kan skämma bort mitt lilla Gud barn, Lily-rose. Jag och Stålmannen har övervägt vilken typ av bibelläsning och kyrkogång hon ska gå, men måste ta sitt ansvar för den kristna uppfostran (hahaha), efter syster-yster hörde våra funderingar verkade vi inte lämpade som gudföräldrar för deras guld-klump!
 
 
Själv drog man en fanfar i morse att man inte behövde dra på sig överdragsbyxor utan det räckte med vantar mössa och vinterjacka! Sommaren är på intåg!!!
 
Igår var det Bo träningar, jag tittade lite grann på Agneta och Tim, de gjorde samlande krumelurer, sen var jag och Princess taxi åt Bo in till stan. Han var snäll.
 
Innan dess gick jag och Lill-Frida världens längsta skogspromenad, tror vi gick i över en timma, men det kändes som tre timmar. Det var jag Lill-Frida, Eos, Calle, Jag, Sten och Sunshine. Jag har träningsvärk idag. uups! Hihihi!
 
Idag ville Bellan att jag skulle hålla dressyrlektion för henne! Det ska jag om jag bara hinner, ska vara stenhård och kräva massa massa svårigheter och samlande övningar!
 
;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0