Hipp Hipp Hurra

Stort Grattis till Älskade Olli som fyller år idag! Hurra Hurra Hurra! och till Daddy-cool som också fyller år!! Hurra Hurra Hurra! Mor-tuta förbereder kinesfest hemma. Ska bli spännande att få ett rus av ris-sprit. aldrig testat men någon gång ska vara den första!
 
Dystert besked igår, fortfarande stop för utövning av ridkonst! Han är sträng, min sjukgymnast. Vill bara mitt bästa, jag vet, bara tråkigt. Hade pepp-talk med Lill-Frida och Kakan, ibland känns det bara jobbigt och då behöver man lite uppmuntran.
Blev lin-dans igår för Sunshine för att trösta mig själv, sadlade och satte på skydd, bara för att! Sunny var söt och rörde sig mycket bra. Stolt!
 
 
Dagens tips! 26-27 april kommer Spanska ridskolan till Malmö och har en show i Malmö arean!!! Jag vill gå!!! Tant Lilla-Lisa ska dit med sin syster!
 
Nu fredagspepp! För att förgyllar er fredag så komemr här en vacker bild när Kakan rider c-ponnyn lente!! hihi! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0