I en rosa värld

underbara Holland! Jag tror jag stannar! Santilanti är så fin! Hon utvecklas bra i ridningen men mycket kvar fortfarande! Jag har börjat rida sakta men säkert! Travat lite lite grann och galopperat ett varv i varje men bara för att pröva annars har jag nöjt mig med långsam skritt! men det räcker! imorgon är jag stallchef här på stal Schennink! Ser fram emot detta! Gav personalen ledigt! Så det är bara jag och fleshi (Karins hund) vet inte riktigt hur jag tänkte där!!!
 
idag har jag shoppat!!! Ett vackert schabrak till min vackra häst!!!  
Som matchar med lindorna jag köpte i lördags ..
Jag och lantis santis 
Karin på sin anda häst! Stonie malonie! Här gör de alla grand prix övningar och jag kollar på!
På Grand prix tävling i söndags! 
 
som ni förstår så vill jag aldrig åka hem!!!! Bara lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0