Nakenfis

Av med kläderna och gnid er i första bästa leransamling för att hälsa solen och värmen välkommen!!! Så gör djuren iaf och lyckan hos dem är total!!!
Sjung samtidigt låten naaaakenfis, naaaakenfiiisar är vi allihoooopa! så mår man top-noch!!!
 
idag är Bo (rimma) hos oss och håller dressyrlektioner. Eventuellt skall jag sitta och titta men först ska jag gå på promenad i skogen så får se om någon rider när jag är klar. Gullungen Alice-Brallis med KungPytte är med och sötnosarna Ellen-propellen och Herr Hermelin. Vill se Vill se!!!!
Heja heja!
 
I helgen besökte jag, Stålmannen, Sten och Mor-tuta den nya vackra stugan på Öland. Så långt ifrån stuga man kan tänka, men den ar helt underbar. Funderar på att flytta dit på heltid. Undra vad man kan jobba med på Öland. Sten älskade Öland och kastade sig i alla lerhålor han kunde hitta.
 
igår hade vi roadtrip hem, det var kul. Vi cabbade inte, för jag var rädd att Sten skulle flyga ur bilen!
 
Min Holländska stjärna gör bra ifrån sig. Vältrimmad och stora muskler. As we like. Tack Karin att du sköter min häst så fint!!!!
 
 
Ler-badälskaren Stino-bambino
The Beautiful house
Roadtrip
Trött liten hund
Lilla Familjen
Vildhästen Santana
Nakenfisen Santana
En som struntar i om det är vår sommar höst eller vinter, bara han får sova på ett mjukt ställe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0